Sekitar Jamuan Aidil Fitri PASTI Nurul Iman Kg Guar Kepayang










Alahai.... tanpa diduga orang begitu ramai hadir ke sambutan Aidil Fitri anjuran Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) Nurul Iman, Kg Guar Kepayang.  Walaupun pada 20hb, Oktober 2009 bukan lagi bulan Syawal tapi tak jadi soal yang penting usahasama tetap utuh demi kesinambungan ukhwah.

Mulanya penganjur kecut perut juga dibuatnya bilamana turun dari surau tak sangka ibubapa pelajar PASTI dan orang kampung datang untuk meraikan majlis berkenaan.

Tapi semuanya syukur kerana sangkaan makanan tidak mengcukupi tidak mengena sebaliknya berlebihan. Tak mengapa lepas itu kita bungkus dan dibahagikan pada mereka yang mahu untuk dibawa pulang.

Saat paling penting iaitu Pelancaran Blog Kampung Guar Kepayang juga selamat dilancarkan oleh Pengerusi Surau, Cikgu Saad Haji Ahmad disaksikan bersama oleh Adun Permatang Pasir, YB Ust Saleh Man dan Pengerusi Sekolah Agama Tarbiyatul Bani Nawal Banat, Ust Saleh Zainudin.

Maka, lepas ini tentulah tugasan kami krew yang terdiri daripada Tuba, Pacik, M.D Ris, Ejat dan Dzun sebagai jurugambar rasmi blog akan bertungkus lumus membawa pembaharuan terhadap kampung ini
ke arena global selari dengan alam maya era Teknologi Maklumat (ICT).

Insya Allah krew maiguarkepayang akan memastikan blog ini terus aktif dari masa ke semasa sebagai bahan renungan dan bacaan penduduk kampung mahupun mereka yang berada di luar kerana kerja atau berhijrah..

0 comments:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger | Blue Business Blogger